Friday, April 22, 2011

Tuna Puff

Hye! Salam semua.

Last week adalah pertama kali aku guna puff pastry sebab selama ni cari tak jumpa, and malas nak tanya sebab rasa macam tak penting je. Pastu as i walk through some cooking blog and vlog, banyak la pula orang guna puff pastry ni tuk cooking and macam senang je. So aku pun rajin la pergi beli and buat tuna puff. Tuna filling guna resepi tuna cili aku,tapi aku ada tambah sikit curry powder and cara roll dy ikut suka aku. Hehe. Macam tak jadik sangat sebab tebal. Tapi aku masukkan je sebab dy kind of cantik la jugak, maybe.Tapi kalau chef2 terer tengok mesti aku kene kutuk habis-habisan.




Atas puff pastry tu aku sapu telur yang dah well beaten, then tabur some pepper and kalau korang suka, some parsley flakes pun okay.

Nanti kalau aku buat lagi yang design cantik, aku masukkan lagi ye.

AmeeraFatin=)

No comments: