Thursday, December 9, 2010

Chocolate Cheesecake Cupcakes with Ganache Frosting

Salam!

Lama tak post ape2. Resepi ni lama dah aku buat. Dapat from food network. Tiru sebijik tak de tukar ape2. Except gula aku kurangkan jadik 1/2 cup instead of 3/4. Link dy adalah ini.



And, aku memang rekemen resepi ni sebab lembut dan sedap gila beb. Haha.

Okay, aku nak mintak maaf kalau aku guna bahasa campur rojak petis. Sebab itu adalah aku, bukan orang lain. Kang kalau guna english sume kang, ade plak yang tak faham. Haha. Okay, minggu2 exam ni mmg sangat tidak bagus ye. Banyak sungguh kerja yang perlu dilakukan. Dan masa saya sungguh singkat. Kepada sesiapa yang suka membuang masa tu, boleh pinjamkan sikit tak? Sebab saya pun suka buang masa. So banyak masa saya habis dibuang. Tak cukup lagi nak buat keje. Haha. Kidding je.

Okay, selamat mencuba ye. Lately ni suka try2 bake kek sebab senang, tak yah nak tumis2.

Okies, bubbye!

AmeeraFatin=)

2 comments:

MizzDayana said...

best nye fatin pandai masak-masak! dah boleh kawen lah ni ye. hehhehe. :)

Ameera Fatin's Kitchen said...

hehe... yeke boleh dah? okay, esok gak aku kawen k... tlg carikkan pls pls pls... hehe...