Tuesday, September 14, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri!!

Assalamualaikum semua!! Sorry sangat lama tak update sebab puasa and raya tak makan kat rumah je selalu. Hehe. And now dah lepas raya pun asyik malas je nak masak. Ape nak jadik ni? Hehe.

So aku nak cakap, Selamat Hari Raya to everyone, maaf zahir batin. Mintak maaf la kalau ade terkasar bahasa, tersilap cakap, or ape2 je yang aku buat salah okay. Semoga semua org berbahagia di bulan yang mulia ini.

Masa hari raya hari tu, aku ade buat cookies. Chocolate Chips Oatmeal cookies yang kat bawah ni. Sama je resipi dy. Just yang aku buat ni tembam2 sikit. Hehe. Buat dengan Fira sebab nak bawak pegi rumah Aunty Aizan for hari raya.

Gemok2 kan? Hehe. Kat rumah Aunty Aizan kitorg makan rendang, mee bandung, sate Indonesia. Senang rupanya nak buat satay Indonesia ni taw. Nanti lah aku buat, then masuk sini ea.

Ni dy the only Malaysian girls kat sini. Ouh, Farah and aunty Aizan were not here while we took this picture.

Ni pula gambar bersama Indonesian girls. =)

Hari raya tahun ni kira best la. But if it were to compare dgn last year punya, last yr lagi best. Tak tau la kenapa, just perasaan je. Hehe.

Okay la, will update my blog soon. Stay tuned okay!

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin!

AmeeraFatin=)

No comments: